Gezocht: stralende kinder fotomodellen!! - Reisverslag uit Werkendam, Nederland van Anja Hollander - WaarBenJij.nu Gezocht: stralende kinder fotomodellen!! - Reisverslag uit Werkendam, Nederland van Anja Hollander - WaarBenJij.nu

Gezocht: stralende kinder fotomodellen!!

Door: anjadenhollanderversteeg

Blijf op de hoogte en volg Anja

09 Oktober 2010 | Nederland, Werkendam

Project Disha-fashion staat goed in de startblokken! komende week zal Vinita het 1e naaicenter al openen!!

Het 1e pakket met kleding is al onderweg naar huize Hollander. Dit zijn een aantal voorbeelden zodat ik aan Elna kan laten zien wat ze ongeveer kan verwachten, en wat de mogelijkheden zijn. Daarna gaan we lekker om tafel zitten brainstormen wat voor uitstraling Disha-fashion moet gaan krijgen. Zodat we feedback kunnen geven aan Vinita, en zij de dames aan het werk kan zetten. Om er een te gekke collectie van te maken.

Ik heb mijn grote zus eigenlijk een beetje ongevraagd in het proces gesleurd haha, maar ik weet dat ze het hartstikke leuk vind.

Nu ga ik jij/ u de lezer er ook interactief bij betrekken:

Ik zoek voor de 1e collectie kindermodellen( meisjes) in de leeftijd van 1 tot ongeveer 12 jaar, 1 tiener en ook een paar volwassen dames tussen de 25 en 40+ jaar. Wie vind het leuk om mee te doen aan een fotoshoot voor dit nieuwe label? De foto's zullen worden gebruikt voor de website, promotie en evt.in magazines waar een artikel in kan komen over Disha.

Wat zoek ik : Een stralend kind! Heb je een bos met rood krullend haar, een hippe bril of een mooie glanzende beugel, een neus vol sproeten????? Dat vind ik ook leuk! Want Disha is niet alleen voor barbiepopjes! Maar heb je een stalend, sprankelend koppie of ondeugende pretoogjes? Dan zoek ik jou! Omdat het een internationaal project is, zou ik het erg leuk vinden als er ook kindjes van verschillende nationaliteiten zich aan zouden melden.

Zoals je begrijpt kun je met dit project geen "modellen loon" krijgen. Maar wel een onzettende leuke dag,en een mooie foto(s) van jou als model en je helpt natuurlijk mee om de vrouwen in India ,en dus ook de kinderen uit hun gezin een beter leven op te bouwen! Want hoe professioneler Disha uit de startblokken komt, des te meer kans van slagen.

Vind je het leuk om hieraan mee te werken, stuur dan een mailtje met een foto, kleding maat, leeftijd en een korte omschrijving van het kind.
Heel erg belangrijk: je dochter moet het zelf echt leuk vinden, niet omdat papa/ mama het graag wil.

Wanneer de fotoshoot zal plaats vinden is nog niet bekend, ik moet natuurlijk eerst genoeg aanmeldingen krijgen. Dus geef dit bericht a.u.b. door aan famillie en vrienden. Iedereen krijgt een berichtje terug!

email:p.denhollander@wxs.nl
( adres begint bij p.denhollander...)

Anja


  • 09 Oktober 2010 - 07:09

    Anja Den Hollander:

    Aanmeldingen kunnen naar het volgende email adres gestuurd worden:

    p.denhollander@wxs.nl

  • 09 Oktober 2010 - 07:10

    Anja Den Hollander:

    Aanmeldingen kunnen naar het volgende email adres gestuurd worden:

    p.denhollander@wxs.nl

  • 09 Oktober 2010 - 07:17

    Anja Den Hollander:

    Het email adres is dus

    p.denhollander@wxs.nl

  • 09 Oktober 2010 - 07:26

    Irene:

    Denk dat ik zelf een paar jaartjes te laat ben, of niet? ;-)

  • 09 Oktober 2010 - 07:42

    Bianca:

    Wat leuk Anja! Mocht je ooit een jongen nodig hebben... Milan vindt het geweldig om op de foto te gaan en zijn vriendje ook (Lars is half Peruaans). Wellicht dat Emma over een paar maanden mee kan doen, ze is nu nog te klein...

    Succes! Komt vast goed!!

    Groetjes,
    Bianca

  • 09 Oktober 2010 - 18:20

    Johannetta:

    He anja,

    Ben een jaartje te oud, maar meld me toch bij ja aan als model, mag dat?

    groetjes Jo

  • 09 Oktober 2010 - 18:52

    Anja:

    Ja hoor, hahaha

  • 01 November 2010 - 10:53

    Mirjam:

    Hoi Anja,

    Sarah ,net 9 jaar, vind het leuk om je te helpen.
    Ze heeft een aqua blauwe bril met bloemen op .Als dat een probleem is kan die ook af natuurlijk.
    Misschien de jongste,Sien van bijna 3, ook maar ik weet niet of dat lukt,haha.
    Groetjes Mirjam Mandemakers van der Staal

  • 01 Februari 2011 - 17:27

    Mirthe:

    uhmm, wanneer is dat dan ongeveer?

  • 07 Februari 2011 - 09:13

    Anja:

    Het allemaal wat verlaat ( wat ook te lezen is in dit blog) as. maart komt Vinta uit India naar Holland en dan gaan er veel dingen gebeuren. Ik kon helaas niet iedereen meer bereiekn omdat mijn laptop met alle mail adressen met de reacties hierop is gecrashed en ik alles info. kwijt ben helaas........... blijf de blog volgen en dan wordt er veel duidelijk!

  • 23 April 2012 - 09:19

    Lot Volmanbek:

    ik ben 7 jaar en blond en mooij

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Werkendam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Juli 2012

Resultaat!

11 April 2012

130 mensen gezocht

02 Maart 2012

De wasmachines zijn in India!

14 Februari 2012

Met trots presenteer ik u:

13 Januari 2012

Kleine wasjes, grote wasjes.......
Anja

Juni 2010 ben ik afgereisd naar Coimbatore zuid India. Ik heb daar samen met mensen van o.a. stichting HVC het MJC meisjes opvangcenter bezocht, Op mijn blog lees je wat mij motiveerde om te gaan , wat ik daar brleefde en hoe dit allemaal verder ging. Ik heb op de terugweg van India naar Nederland op het vleigveld van Mumbai een Indiase vrouw leren kennen die een project heeft opgezet om kans arme vrouwen en kinderen op te vangen, scholen etc.Hoe dit avontuur verder ging lees je op mijn blog.Ik heb voor dit project een website gemaakt http://www.project-disha.nl en zet mij hiervoor in ( vrijwillig)Stichting HVC heeft het project als dochter project aangenomen. Stichting HVC Hoogblokland Bankgegevens: ABN/AMRO rek nr. 561455139 Giro 3134057 Tel: 0183-563628 Email:info@stichtinghvc.nl Kamer van Koophandel: 18084430 ANBI: De Stichting HVC is door de Belastingdienst aangemerkt als ANBI (= Algemeen Nut Beogende Instelling) Uw giften aan onze stichting zijn dus belastingaftrekbaar. Wilt u mij een mail sturen dan kan. info@project-disha.nl

Actief sinds 13 Mei 2010
Verslag gelezen: 1095
Totaal aantal bezoekers 93345

Voorgaande reizen:

22 Juni 2010 - 02 Juli 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: