Wie helpt Clement? - Reisverslag uit Werkendam, Nederland van Anja Hollander - WaarBenJij.nu Wie helpt Clement? - Reisverslag uit Werkendam, Nederland van Anja Hollander - WaarBenJij.nu

Wie helpt Clement?

Door: anjadenhollanderversteeg

Blijf op de hoogte en volg Anja

30 Augustus 2010 | Nederland, Werkendam

Vandaag kreeg ik triest nieuws vanuit het Michael Job Center. Clement een meisje van een jaar of 15 heeft een ongeluk in de keuken gehad tijdens het bereiden van het ontbijt.

Afgelopen zondag ( 29 aug.) is Clement met een grote pan kokende melk uitgegleden in de keuken van het MJC. De inhoud van de grote pan met kokende melk is over haar buik gekomen. Toen is ze uiteraard gevallen..........en tot overmaat van ramp is ze ook nog eens in de plas met kokende melk terecht gekomen. Met als resultaat 1e graads brandwonden over haar buik, arm en rug.

Ze is snel naar het ziekenhuis gebracht voor behandeling. Daar werd geconstateerd dat 45% van haar huidoppervlakte 1e graads verbrand was. Het goede nieuws is dat ze over 3 a 4 maanden waarschijnlijk weer een herstelde huid heeft. Het slechte nieuws is, 1e graads brand wonden ontzettend pijnlijk zijn.

Ze krijgt nu antibiotica en ligt op een eenpersoonskamer om verdere infecties proberen tegen te gaan.Ook heeft ze een catether, zodat ze niet het pijnlijke in en uit bed gaan telkens hoeft te ondergaan als ze naar het toilet moet.

Nu is de rekening binnen, het vervoer naar het ziekenhuis, opname en 1e huidbehandling kosten tot nu toe 15.000 roepie dat is z'on € 300,00.
Maar er komt natuurlijk een vervolg......eten, verzorging, verdere wondbehandeling etc. Want Clement zal nog een tijdje in het ziekenhuis moeten verblijven. Dus de kosten zullen nog oplopen.

Dus daar komt tie weer...wie o wie heeft de mogelijkheid en is bereid Clement te helpen??

De maandverband actie was ook een succes!! Er zijn al 2x pakketten aangeschaft en onder de meisjes verdeeld ( en er volgen er meer) De oogjes van de 3 kleine meisjes worden ook recht gezet.Dus ik hoop dat er mensen zijn die mij hier ook mee willen helpen.

Elke gift is welkom, want elke euro is er tenslotte 1. En vele kleintjes maken 1 grote. En uiteraard hou ik iedereen op de hoogte over het herstel van Clement via dit blog.

Alvast bedankt namens Clement!

Als u iets wil doneren, graag onder vermelding : Clement, dan weet de stichting dat dit geld voor haar ziekenhuiskosten bestemd zijn.

Dit zijn de gegevens van de stichting:
Tel.0183-563628
Fax 0183-565481
Email
info@stichtinghvc.nl

Overige informatie

Kamer van Koophandel:
18084430

Bankgegevens:
ABN/AMRO rek nr. 561455139
Giro 3134057

ANBI:
De Stichting HVC is door de Belastingdienst aangemerkt als ANBI (= Algemeen Nut Beogende Instelling)
Uw giften aan onze stichting zijn dus belastingaftrekbaar.




ps. onze website van Den Hollander Groenvoorziening is nu online!http://www.denhollandergroenvoorziening.nl

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Werkendam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Juli 2012

Resultaat!

11 April 2012

130 mensen gezocht

02 Maart 2012

De wasmachines zijn in India!

14 Februari 2012

Met trots presenteer ik u:

13 Januari 2012

Kleine wasjes, grote wasjes.......
Anja

Juni 2010 ben ik afgereisd naar Coimbatore zuid India. Ik heb daar samen met mensen van o.a. stichting HVC het MJC meisjes opvangcenter bezocht, Op mijn blog lees je wat mij motiveerde om te gaan , wat ik daar brleefde en hoe dit allemaal verder ging. Ik heb op de terugweg van India naar Nederland op het vleigveld van Mumbai een Indiase vrouw leren kennen die een project heeft opgezet om kans arme vrouwen en kinderen op te vangen, scholen etc.Hoe dit avontuur verder ging lees je op mijn blog.Ik heb voor dit project een website gemaakt http://www.project-disha.nl en zet mij hiervoor in ( vrijwillig)Stichting HVC heeft het project als dochter project aangenomen. Stichting HVC Hoogblokland Bankgegevens: ABN/AMRO rek nr. 561455139 Giro 3134057 Tel: 0183-563628 Email:info@stichtinghvc.nl Kamer van Koophandel: 18084430 ANBI: De Stichting HVC is door de Belastingdienst aangemerkt als ANBI (= Algemeen Nut Beogende Instelling) Uw giften aan onze stichting zijn dus belastingaftrekbaar. Wilt u mij een mail sturen dan kan. info@project-disha.nl

Actief sinds 13 Mei 2010
Verslag gelezen: 196
Totaal aantal bezoekers 93382

Voorgaande reizen:

22 Juni 2010 - 02 Juli 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: