Fantastisch nieuws!!!!! - Reisverslag uit Werkendam, Nederland van Anja Hollander - WaarBenJij.nu Fantastisch nieuws!!!!! - Reisverslag uit Werkendam, Nederland van Anja Hollander - WaarBenJij.nu

Fantastisch nieuws!!!!!

Door: anjadenhollanderversteeg

Blijf op de hoogte en volg Anja

20 Juli 2010 | Nederland, Werkendam

Ik heb fantastisch nieuws! Ik heb al reacties op mijn vorige blog bericht gekregen, en de oogoperaties kunnen worden uitgevoerd! Dat is geweldig!

Dat geeft z'on enorme boost dat het blog goed gelezen wordt en mensen meeleven! Je kunt met een klein gebaar iemand zo ontzettend blij maken.

Maar voor iedereen die nu zoiets heeft van: he! ik wilde net helpen.....dan heb ik nog een heel leuk ander project waar u mee kunt helpen! Er zijn nog 300 kussens en 500 kussen slopen nodig. Ze zijn ernstig versleten en iedereen weet een goed hoofdkussen is heel belangrijk, want iedereen wil een goede nachtrust en wakker worden zonder nekpijn.

Dit kan al voor hele kleine bedragen,in India kost een nieuw kussen € 1,20 , en een kussen sloop kost maar € 0,80 !

Dus 1 setje kost € 2,00. Dus iedereen die zoiets heeft, he ik vis net achter het net met de aktie voor de oogoperaties............u hulp kan op zoveel waardevolle manieren ingevuld worden!!

En het leuke is, er worden overal foto's en filmpjes van gemaakt. Zodat men kan zien: kijk er zijn echt 3 meisjes aan hun oogjes geopereerd of met mijn maandverband aktie.....daar zijn ook foto's van de dozen etc.

Op onderstaande link, kunt u het filmpje van de meisjes bekijken die aan hun 1e oogje zijn geopereerd.

Dus wilt u helpen met de aktie : "kussen met sloop" kunt u mij altijd mailen op tassesoires@gmail.com . Of contact opnemen met stichting HVC.

Wilt u een meisje sponsoren? dat zou helemaal fantastisch zijn! Hoe dat werkt of vragen???? Neem contact op met de stichting. Ik ben zelf in het Michael Job center geweest, ik heb met eigen ogen gezien dat het een fantastisch center is waar kansloze wees/ verstoten meisjes een nieuw leven kunnen beginnen. Opweg naar een betere toekomst............

Ik wil alle lezers enorm bedanken, voor het lezen van mijn blog! En vooral omdat er hulp uit voort komt, jullie maken een verschil!

Anja

ps. de Wilheminia pepermuntjes zijn tot as. zaterdag ook verkrijgbaar in Werkendam, bij Visspecialist Struik.

Stichting HVC

Email:info@stichtinghvc.nl

Kamer van Koophandel:
18084430

ANBI:
Uw giften aan onze stichting zijn dus belastingaftrekbaar

• 20 Juli 2010 - 08:19

Irene:

He niggie, goed man!!!!!
    Het werkt prima zo; 6972

Binnenkort eens afspreken. Zet ff wat data op de mail oke?!

xxx Ireentje

Verslag uit: Nederland, Werkendam

21 Juli 2012

Resultaat!

11 April 2012

130 mensen gezocht

02 Maart 2012

De wasmachines zijn in India!

14 Februari 2012

Met trots presenteer ik u:

13 Januari 2012

Kleine wasjes, grote wasjes.......
Anja

Juni 2010 ben ik afgereisd naar Coimbatore zuid India. Ik heb daar samen met mensen van o.a. stichting HVC het MJC meisjes opvangcenter bezocht, Op mijn blog lees je wat mij motiveerde om te gaan , wat ik daar brleefde en hoe dit allemaal verder ging. Ik heb op de terugweg van India naar Nederland op het vleigveld van Mumbai een Indiase vrouw leren kennen die een project heeft opgezet om kans arme vrouwen en kinderen op te vangen, scholen etc.Hoe dit avontuur verder ging lees je op mijn blog.Ik heb voor dit project een website gemaakt http://www.project-disha.nl en zet mij hiervoor in ( vrijwillig)Stichting HVC heeft het project als dochter project aangenomen. Stichting HVC Hoogblokland Bankgegevens: ABN/AMRO rek nr. 561455139 Giro 3134057 Tel: 0183-563628 Email:info@stichtinghvc.nl Kamer van Koophandel: 18084430 ANBI: De Stichting HVC is door de Belastingdienst aangemerkt als ANBI (= Algemeen Nut Beogende Instelling) Uw giften aan onze stichting zijn dus belastingaftrekbaar. Wilt u mij een mail sturen dan kan. info@project-disha.nl

Actief sinds 13 Mei 2010