Op de tuk tuk in Hoogblokland! - Reisverslag uit Werkendam, Nederland van Anja Hollander - WaarBenJij.nu Op de tuk tuk in Hoogblokland! - Reisverslag uit Werkendam, Nederland van Anja Hollander - WaarBenJij.nu

Op de tuk tuk in Hoogblokland!

Door: anjadenhollanderversteeg

Blijf op de hoogte en volg Anja

16 Juni 2010 | Nederland, Werkendam

Vandaag stond ons een verrassing te wachten. Omdat de stichting HVC doosjes Wilhelmina perpermunt gaat verkopen voor het goede doel, hadden ze een leuke promotie stunt bedacht.

Er arriveerden 2 gemotoriseerde tuk tuk's bij het kantoor. Daar werden de promotie posters aangehangen en zo door Hoogblokland tuut tuut, naar India met HVC.

Omdat de VBOK stopt met de verkoop van deze doosjes perpermunt gaat stichting HVC ermee verder. Altijd lekker en voor de prijs € 1,50 hoef je het niet te laten. Lekker muntje dat extra lekker smaakt omdat je er een goed doel mee steund!

Deze doosjes zullen te koop zijn in de kraam van JIP! op de braderie van as. zaterdag 19 juni in Sleeuwijk, en later ook in de winkel van mijn zus Elna.

Verder kan ik tot mijn blijdschap alvast melden dat de actie zijn vruchten af begint te werpen!
De donaties komen binnen, er zitten zelfs hele mooie gulle giften bij!
Maar met de kleine giften zijn we uiteraard ook heel erg blij,want alle kleintje helpen!
De definitieve "uitlag" kan ik pas geven als we weggaan, dan kan alles opgeteld worden.

Dus namens mij, de mensen van de stichting en natuurlijk alle meisjes uit het Michael Job center alvast heel erg bedankt! Wat zullen we daar die meisjes blij mee kunnen maken.

Ook wil ik iedereen bedanken voor de leuke reacties op het kranten artikel in het Altena Nieuws. Ik heb veel lieve succes wensen gehad etc.

Als je dit blog blijft volgen, hoop ik vanuit India te kunnen melden wat we zoal voor de meisjes hebben kunnen kopen.

Volgende week dinsdag hoop ik met de groep te vertrekken, denk aan ons want we hebben heen en terug samen 6 vluchten!Als ik gebruik kan maken van de internet verbinding op het center hoop ik mooie verslagen en evt. foto's op de blog te zetten.

Anja

  • 16 Juni 2010 - 18:23

    Bianca Kloots:

    Hoi Anja,

    Uiteraard volg ik jou.
    Ik wens jou een goede reis en heel veel succes!

    Groetjes,
    Bianca

  • 17 Juni 2010 - 05:52

    Elna:

    He zusje,

    Je mag bij mij wel 100 doosjes pepermunt neer zetten,die verkoop ik wel in de winkel.

    kus,je zus

  • 17 Juni 2010 - 12:31

    Anja Den Hollander:

    He zus,

    Helemaal goed! Ga ik voor je regelen. Leuk voor op de braderie!

    Kus terug

  • 18 Juni 2010 - 19:50

    Nicht Nel:

    Anja wij wensen je een goeie vlucht en al het goede in India en we volgen je reis op je site.
    Nel en AlbertJanxxxxxxxxxxx

  • 21 Juni 2010 - 07:25

    Irene:

    Ha die An, veel plezier en veilig terug he?!
    xxx Dick en Irene

  • 21 Juni 2010 - 08:08

    Sylvia Van Den Assem:

    Hoi Anja,
    Ik ga nu nog even een donatie overmaken. Niet meer op tijd voor je maandverband actie waarschijnlijk, maar dan kan het vast wel ergens anders voor gebruikt worden. Ik wens je een heel goede reis en heel veel succes met alles wat je daar gaat doen!
    Groetjes Sylvia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Werkendam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Juli 2012

Resultaat!

11 April 2012

130 mensen gezocht

02 Maart 2012

De wasmachines zijn in India!

14 Februari 2012

Met trots presenteer ik u:

13 Januari 2012

Kleine wasjes, grote wasjes.......
Anja

Juni 2010 ben ik afgereisd naar Coimbatore zuid India. Ik heb daar samen met mensen van o.a. stichting HVC het MJC meisjes opvangcenter bezocht, Op mijn blog lees je wat mij motiveerde om te gaan , wat ik daar brleefde en hoe dit allemaal verder ging. Ik heb op de terugweg van India naar Nederland op het vleigveld van Mumbai een Indiase vrouw leren kennen die een project heeft opgezet om kans arme vrouwen en kinderen op te vangen, scholen etc.Hoe dit avontuur verder ging lees je op mijn blog.Ik heb voor dit project een website gemaakt http://www.project-disha.nl en zet mij hiervoor in ( vrijwillig)Stichting HVC heeft het project als dochter project aangenomen. Stichting HVC Hoogblokland Bankgegevens: ABN/AMRO rek nr. 561455139 Giro 3134057 Tel: 0183-563628 Email:info@stichtinghvc.nl Kamer van Koophandel: 18084430 ANBI: De Stichting HVC is door de Belastingdienst aangemerkt als ANBI (= Algemeen Nut Beogende Instelling) Uw giften aan onze stichting zijn dus belastingaftrekbaar. Wilt u mij een mail sturen dan kan. info@project-disha.nl

Actief sinds 13 Mei 2010
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 93382

Voorgaande reizen:

22 Juni 2010 - 02 Juli 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: