130 mensen gezocht - Reisverslag uit Werkendam, Nederland van Anja Hollander - WaarBenJij.nu 130 mensen gezocht - Reisverslag uit Werkendam, Nederland van Anja Hollander - WaarBenJij.nu

130 mensen gezocht

Door: anjadenhollanderversteeg

Blijf op de hoogte en volg Anja

11 April 2012 | Nederland, Werkendam

Zoals de meeste lezers inmiddels weten , heeft stichting HVC project Disha als "dochter project" aangenomen.
Zij zetten zich in om het project te steunen en zorgen dat alles rondom het project perfect geregeld wordt.

Er zijn inmiddels 2 Hollandse vrijwilligsters in het hostel in Delhi om de meisjes te helpen en onderwijzen. Maar met "man kracht" alleen gaat het niet lukken. Vandaar de oproep van de stichting hieronder:




De zomervakantie breekt in India bijna aan. Een gevaarlijke tijd voor de meisjes die opgevangen worden in het Project Disha. Er zijn niet voldoende middelen om deze meisjes het hele jaar op te vangen. Ze dreigen daarom in de vakantie teruggestuurd te worden naar hun geboorteplek en een aantal van deze meisjes zal verhandeld worden en in de prostitutie terecht komen.

We willen jullie bedanken voor de giften die tot nu toe binnengekomen zijn. Tegelijkertijd willen we een beroep of jullie doen, want we hebben nog niet genoeg ontvangen.
Daarom zoeken we met spoed 130 mensen die €15,- kunnen missen om deze meisjes een veilige vakantie te bieden.

Wil je ons helpen d.m.v een gift klein of wat groter dat kan

U kunt gift overmaken o.v.v. Project 8085 Project Disha naar:

Stichting HVC
ABN/AMRO rek nr. 561455139
Giro 3134057

Ik ga vandaag zorgen dat er nog maar 129 mensen nodig zijn, wie helpt ons het getal naar beneden te drukken?

Namens de meisjes uit het hostel Vinita en mij , alvast enorm bedankt!

Anja

  • 11 April 2012 - 06:46

    Jisca:

    Dan help ik ook mee! Nog 128 te gaan...

  • 11 April 2012 - 12:45

    Anja:

    Yes ik zie dat we nu op 127, alle beetjes helpen!

  • 11 April 2012 - 17:38

    Elna:

    Natuurlijk kan je zus niet achterblijven!
    Kom op jongens en meiden natuurlijk met z'n allen kunnen we dit!
    Denk eens aan je eigen kind of kleinkind, die krijgen een leuke en liefdevolle zomervakantie, Deze meisjes kunnen niet met vakantie maar in de prostitutie, dat willen we toch voor 15.00 niet op ons geweten hebben!
    Kom op lieve mensen, help m,n zusje en deze schatjes in India.

  • 12 April 2012 - 06:48

    Anja Den Hollander:

    Als iedereeen zo enthousiast reageerd als jij Elna, dan kunnen de 85 meisjes allemaal veilig in het hostel blijven!

    Overal worden giften gevraagd, dat begrijp ik. Maar inderdaad wat is nu €15,-- als we naar onze eigen vakantie uitgaven kijken. En de giften komen echt terecht, want als je dit blog in de gaten houd, zie je dat ik regelmatig foto's plaats. Net als met actie "wasje" die wasmachines zijn er nu ook !

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Werkendam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Juli 2012

Resultaat!

11 April 2012

130 mensen gezocht

02 Maart 2012

De wasmachines zijn in India!

14 Februari 2012

Met trots presenteer ik u:

13 Januari 2012

Kleine wasjes, grote wasjes.......
Anja

Juni 2010 ben ik afgereisd naar Coimbatore zuid India. Ik heb daar samen met mensen van o.a. stichting HVC het MJC meisjes opvangcenter bezocht, Op mijn blog lees je wat mij motiveerde om te gaan , wat ik daar brleefde en hoe dit allemaal verder ging. Ik heb op de terugweg van India naar Nederland op het vleigveld van Mumbai een Indiase vrouw leren kennen die een project heeft opgezet om kans arme vrouwen en kinderen op te vangen, scholen etc.Hoe dit avontuur verder ging lees je op mijn blog.Ik heb voor dit project een website gemaakt http://www.project-disha.nl en zet mij hiervoor in ( vrijwillig)Stichting HVC heeft het project als dochter project aangenomen. Stichting HVC Hoogblokland Bankgegevens: ABN/AMRO rek nr. 561455139 Giro 3134057 Tel: 0183-563628 Email:info@stichtinghvc.nl Kamer van Koophandel: 18084430 ANBI: De Stichting HVC is door de Belastingdienst aangemerkt als ANBI (= Algemeen Nut Beogende Instelling) Uw giften aan onze stichting zijn dus belastingaftrekbaar. Wilt u mij een mail sturen dan kan. info@project-disha.nl

Actief sinds 13 Mei 2010
Verslag gelezen: 583
Totaal aantal bezoekers 93130

Voorgaande reizen:

22 Juni 2010 - 02 Juli 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: