De wasmachines zijn in India! - Reisverslag uit Werkendam, Nederland van Anja Hollander - WaarBenJij.nu De wasmachines zijn in India! - Reisverslag uit Werkendam, Nederland van Anja Hollander - WaarBenJij.nu

De wasmachines zijn in India!

Door: anjadenhollanderversteeg

Blijf op de hoogte en volg Anja

02 Maart 2012 | Nederland, Werkendam

Vandaag kreeg een mail met daarin de foto's, dat de wasmachines voor het hostel aangeschaft zijn! De wasmachines zijn er gekomen door giften , kleintjes zoals de "wasjes" en grotere. Ook heeft stichting HVC 1 wasmachine geschonken. Je kunt wel nagaan dat ze ontzettend blij zijn met hun nieuwe aanwinst!

Dus bij deze dit kleine berichtje dat ook kleine beetjes meehelpen aan een gewenst resultaat. En de foto's kun je onderaan dit bericht bekijken ( even naar onderen scrollen) Namens Vinita en alle meisjes uit het st. Michael hostel in New Delhi: A big thank you!!!!

Vind je het leuk om af en toe is te helpen aan dit project, maar je wilt niet maandelijks een bedrag kwijt zijn? Er zijn nog talloze andere en leuke manieren om ons te helpen! Wat denk je om een met je buurtvereniging of sportclub de meisjes in het hostel uw verjaardag of jubileum te laten vieren. Al voor € 25,-- krijgen dan alle 85 meisjes taart en limonade! u kunt desgewenst de foto's toegemaild krijgen. Want op de taart in India komt uiteraard de naam van de jarige of jubilaris uit Holland te staan. Kijk dan heb je ook nog eens een groep van 85 meisjes op afstand getrakteerd, dat is nog eens origineel!

Maar acties houden op de school van je kind, zoekt men een doel voor een sponsorloop, zangavond, noem maar op.....alle hulp is welkom. Ook kan er via stichting HVC perpermunt verkocht worden, de opbrengst hiervan mag dan ook naar het project. En je ziet er kan heel veel gedaan worden met relatief kleine bedragen. En het leuke is, ik krijg alle foto's en evt. filmpjes toegestuurd als bewijs, en die kan ik dan weer aan de lezers van dit blog laten zien.

voor meer info. kijk op http://www.project-disha.nl

Iedereen een fijn en zonnig weekend!

Groejes Anja


  • 02 Maart 2012 - 17:46

    Irene:

    Goed bezig!!!!

    Xbox Irene

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Werkendam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Juli 2012

Resultaat!

11 April 2012

130 mensen gezocht

02 Maart 2012

De wasmachines zijn in India!

14 Februari 2012

Met trots presenteer ik u:

13 Januari 2012

Kleine wasjes, grote wasjes.......
Anja

Juni 2010 ben ik afgereisd naar Coimbatore zuid India. Ik heb daar samen met mensen van o.a. stichting HVC het MJC meisjes opvangcenter bezocht, Op mijn blog lees je wat mij motiveerde om te gaan , wat ik daar brleefde en hoe dit allemaal verder ging. Ik heb op de terugweg van India naar Nederland op het vleigveld van Mumbai een Indiase vrouw leren kennen die een project heeft opgezet om kans arme vrouwen en kinderen op te vangen, scholen etc.Hoe dit avontuur verder ging lees je op mijn blog.Ik heb voor dit project een website gemaakt http://www.project-disha.nl en zet mij hiervoor in ( vrijwillig)Stichting HVC heeft het project als dochter project aangenomen. Stichting HVC Hoogblokland Bankgegevens: ABN/AMRO rek nr. 561455139 Giro 3134057 Tel: 0183-563628 Email:info@stichtinghvc.nl Kamer van Koophandel: 18084430 ANBI: De Stichting HVC is door de Belastingdienst aangemerkt als ANBI (= Algemeen Nut Beogende Instelling) Uw giften aan onze stichting zijn dus belastingaftrekbaar. Wilt u mij een mail sturen dan kan. info@project-disha.nl

Actief sinds 13 Mei 2010
Verslag gelezen: 663
Totaal aantal bezoekers 93224

Voorgaande reizen:

22 Juni 2010 - 02 Juli 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: