Het gaat niet zo goed met Clement..... - Reisverslag uit Werkendam, Nederland van Anja Hollander - WaarBenJij.nu Het gaat niet zo goed met Clement..... - Reisverslag uit Werkendam, Nederland van Anja Hollander - WaarBenJij.nu

Het gaat niet zo goed met Clement.....

Door: anjadenhollanderversteeg

Blijf op de hoogte en volg Anja

21 September 2010 | Nederland, Werkendam

Een tijdje geleden plaatste ik een blog bericht over Clement. Het meisje uit het Michael Job center die gevallen was met een grote ketel kokende melk.

Hoewel ze goed behandeld wordt in het ziekenhuis, gaat het toch niet zo goed met haar. Ze heeft een zeer ernstige infectie opgelopen die niet zomaar met "gewone" antibiotica te behandelen is. Ze heeft 2x daags speciale atibiotica injecties nodig die zeer kostbaar zijn.

Deze heeft ze minstens 10 dagen nodig
en hopelijk kan ze dan terug naar het center om verder te herstellen.

Ik kan wel vermelden dat er wat donaties zijn binnen gekomen, dat is prachtig! Maar gezien dat helaas alles toch even wat anders verloopt als verwacht , lopen de ziekenhuiskosten enorm op. Zelfs voor onze begrippen.

Nu wil ik niet in elk berichtje zeuren om een donatie, maar dit is even nodig.......Dus ken je bv. een bedrijf dat goed en gul wil zijn tijdens bv. de kerstdagen, of aan het einde van het jaar hun giften wat op willen schroeven?????
Een school , vereniging die een actie willen doen......
Geef dan dit doel door, het is nog aftrekbaar ook. En Clement wordt er enorm mee geholpen.

Ik vermeld nog eenmaal de gegevens van de stichting hieronder, mocht er iemand zijn die wat wil en kan missen.....doe dat dan onder vermelding van : Clement.

Anja



Stichting HVC
Dorpsweg 85
4221 LJ Hoogblokland
Nederland

Tel. 0183-563628
Email
info@stichtinghvc.nl

Overige informatie

Kamer van Koophandel:
18084430

Bankgegevens:
ABN/AMRO rek nr. 561455139
Giro 3134057

ANBI:
De Stichting HVC is door de Belastingdienst aangemerkt als ANBI (= Algemeen Nut Beogende Instelling)
Uw giften aan onze stichting zijn dus belastingaftrekbaar.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Werkendam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Juli 2012

Resultaat!

11 April 2012

130 mensen gezocht

02 Maart 2012

De wasmachines zijn in India!

14 Februari 2012

Met trots presenteer ik u:

13 Januari 2012

Kleine wasjes, grote wasjes.......
Anja

Juni 2010 ben ik afgereisd naar Coimbatore zuid India. Ik heb daar samen met mensen van o.a. stichting HVC het MJC meisjes opvangcenter bezocht, Op mijn blog lees je wat mij motiveerde om te gaan , wat ik daar brleefde en hoe dit allemaal verder ging. Ik heb op de terugweg van India naar Nederland op het vleigveld van Mumbai een Indiase vrouw leren kennen die een project heeft opgezet om kans arme vrouwen en kinderen op te vangen, scholen etc.Hoe dit avontuur verder ging lees je op mijn blog.Ik heb voor dit project een website gemaakt http://www.project-disha.nl en zet mij hiervoor in ( vrijwillig)Stichting HVC heeft het project als dochter project aangenomen. Stichting HVC Hoogblokland Bankgegevens: ABN/AMRO rek nr. 561455139 Giro 3134057 Tel: 0183-563628 Email:info@stichtinghvc.nl Kamer van Koophandel: 18084430 ANBI: De Stichting HVC is door de Belastingdienst aangemerkt als ANBI (= Algemeen Nut Beogende Instelling) Uw giften aan onze stichting zijn dus belastingaftrekbaar. Wilt u mij een mail sturen dan kan. info@project-disha.nl

Actief sinds 13 Mei 2010
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 93121

Voorgaande reizen:

22 Juni 2010 - 02 Juli 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: