Iedereen bedankt!!! - Reisverslag uit Werkendam, Nederland van Anja Hollander - WaarBenJij.nu Iedereen bedankt!!! - Reisverslag uit Werkendam, Nederland van Anja Hollander - WaarBenJij.nu

Iedereen bedankt!!!

Door: anjadenhollanderversteeg

Blijf op de hoogte en volg Anja

18 Augustus 2010 | Nederland, Werkendam

Ik wilde via deze weg toch eerst eens iedereen bedanken, voor alle leuke reacties, steun etc. die ik de laatste tijd gekregen heb.

Sinds dat het bekend werd dat ik naar India zou gaan en waarom, heb ik zoveel ontzettend veel leuke/lieve reacties van mensen gehad.

De mensen die actie maandverband hebben gesteun, mensen die bij Jip in de winkel wat in het potje hebben gedaan voor het Michael Job center. En alle mensen die bij mijn zus in de winkel ( JIP!) een doosje pepermunt voor dit doel hebben gekocht.
Het Altena Nieuws en het AD Rivierenland voor hun mooie artikelen in de krant etc..........

Ik ben zo blij dat zoveel mensen dit project en misschien het vervolg wat we er voor kunnen doen , een warm hart toedragen.

Vandaag kreeg ik het nieuws dat een aantal scholen hun maatschappelijke stage plaatsen willen gaan invullen bij de stichting. Wat een telefoontje, gesprek, reisblog of artikel terweeg kan stellen! Prachtig toch, en er zijn nog genoeg kleine projecten die aandacht nodig hebben. Kinderen die heel graag gesponsord willen worden enz... Maar tot zover, toppie mensen! Bedankt!

En misschien.........heel misschien........als ik een klein tipje van de sluier oplicht...........ga ik weer naar India!?!?!?!Ik hou jullie nieuwschierig, want die plannen zijn nog piepjong, vers en niet zeker, maar een beetje nieuwschierig maken vind ik toch wel leuk haha.

Mocht ik meer weten, dan plaats ik het natuurlijk op dit blog! En wat betreft de eindopbrengst van "actie maandverband"??????? Die "primeur" gun ik Het Altena Nieuws, dat had ik beloofd. Na plaatsing van z'on onverwachts groot en mooi artikel ( wat veel terweeg heeft gebracht) ben ik ze dat wel verschuldigd. Wanneer daarover iets in de krant komt te staan, dat weet ik nog niet, maar daar hoor ik binnenkort wat van.

Wil je net als ik ook aan z'on mooi project als vrijwilliger meewerken? Al is het maar 1 uurtje in de week, je helpt er zoveel kinderen mee! Dat kan, je kunt bij de stichting ( geheel vrijblijvend)je op verschillende leuke manieren inzetten om te helpen. Hier is nog 1x de link van het sponsor programma

http://www.stichtinghvc.nl/sponsorkinderen

Hier vind je ook het telefoonnr. van de stichting.

Houd de blog in de gaten voor meer nieuws over de plannen, gaat het door? Gaat het lukken......

Geniet van het zonntje vandaag, want na de regen is die toch weer tevoorschijn gekomen!

Anja


ps. ik heb zelf een website gemaakt voor ons hoveniersbedrijf den Hollander Groenvoorziening
http://www.denhollandergroenvoorziening.nl

  • 18 Augustus 2010 - 16:21

    Niggie :

    He Niggie, wat flauw dat je niet verteld wat de plannen zijn, daar kan ik dus helemaal niet tegen he??? Nou ja, veel voorpret en ik weet dat je het zal vertellen zodra het de tijd is dus...zucht.. wacht ik rustig af!
    Ook benieuwd naar het stuk in het A.N. natuurlijk,de beste krant van Werkendam ;-)

    xxx Ireentje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Werkendam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Juli 2012

Resultaat!

11 April 2012

130 mensen gezocht

02 Maart 2012

De wasmachines zijn in India!

14 Februari 2012

Met trots presenteer ik u:

13 Januari 2012

Kleine wasjes, grote wasjes.......
Anja

Juni 2010 ben ik afgereisd naar Coimbatore zuid India. Ik heb daar samen met mensen van o.a. stichting HVC het MJC meisjes opvangcenter bezocht, Op mijn blog lees je wat mij motiveerde om te gaan , wat ik daar brleefde en hoe dit allemaal verder ging. Ik heb op de terugweg van India naar Nederland op het vleigveld van Mumbai een Indiase vrouw leren kennen die een project heeft opgezet om kans arme vrouwen en kinderen op te vangen, scholen etc.Hoe dit avontuur verder ging lees je op mijn blog.Ik heb voor dit project een website gemaakt http://www.project-disha.nl en zet mij hiervoor in ( vrijwillig)Stichting HVC heeft het project als dochter project aangenomen. Stichting HVC Hoogblokland Bankgegevens: ABN/AMRO rek nr. 561455139 Giro 3134057 Tel: 0183-563628 Email:info@stichtinghvc.nl Kamer van Koophandel: 18084430 ANBI: De Stichting HVC is door de Belastingdienst aangemerkt als ANBI (= Algemeen Nut Beogende Instelling) Uw giften aan onze stichting zijn dus belastingaftrekbaar. Wilt u mij een mail sturen dan kan. info@project-disha.nl

Actief sinds 13 Mei 2010
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 93249

Voorgaande reizen:

22 Juni 2010 - 02 Juli 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: