Wie helpt Jessie, Hosanna en Nina? - Reisverslag uit Werkendam, Nederland van Anja Hollander - WaarBenJij.nu Wie helpt Jessie, Hosanna en Nina? - Reisverslag uit Werkendam, Nederland van Anja Hollander - WaarBenJij.nu

Wie helpt Jessie, Hosanna en Nina?

Door: anjadenhollanderversteeg

Blijf op de hoogte en volg Anja

19 Juli 2010 | Nederland, Werkendam

Tijdens mijn verblijf op het Michael Job center in India, heb ik Nina leren kennen. Ik heb ook al eens over haar geschreven in mijn blog. Nina is een schat van een meid, een jaar of 7 en kijkt super scheel de wereld in!

Nu zijn er nog 2 andere meisjes, Jessie en Hosanna. Zij hebben hetzelfde probleem: scheel zien.
Het zijn schatjes en zijn ca 5 tot 8 jaar oud.Nu is het goede nieuws dat bij alle 3 de meisjes 1 van hun oogjes al recht gezet is. Dat kon gerealiseerd worden d.m.v. een gift.

Nu wachten alle drie de meisjes nog op een 2e operatie voor hun andere oog, want ooooooooo wat willen ze toch graag recht de wereld in kijken. En net als ieder ander meisje er mooi uit zien.

Nu zul je denken: daar komt ze weer.....er zijn centen nodig! En ja hoor ik probeer het gewoon weer haha!

De operatie voor alle 3 de meisjes, elk 1 ( en laatste) oog recht zetten kost in India 6000 roepie. Wauw dat is veel zul je denken! Nee hoor 6000 roepie is z'on € 115,00, ook veel geld maar daar kun je in Nederland amper het consult aan de oogarts mee betalen. En in india kunnen er 3 meisjes van dat geld geopereerd worden!

Dus hierbij een oproep: wilt u, kunt u of kent u iemand........die hier iets voor kan betekenen. Of als donatie van een bedrijf, het is belasting aftrekbaar en ik wil zelfs desgewenst wat aandacht geven in mijn ( inmiddels heel goed gelezen) blog!

Maar annoniem mag natuurlijk ook.

Alvast bedankt namens, Nina, Hosanna en Jessie.

Voor vragen of donaties kunt u op onderstaand adres/ gegevens terecht.


Stichting HVC
Hoogblonkland
Bankgegevens:
ABN/AMRO rek nr. 561455139
Giro 3134057

Tel: 0183-563628
Email:info@stichtinghvc.nl

Kamer van Koophandel:
18084430

ANBI:
De Stichting HVC is door de Belastingdienst aangemerkt als ANBI (= Algemeen Nut Beogende Instelling)
Uw giften aan onze stichting zijn dus belastingaftrekbaar

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Werkendam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Juli 2012

Resultaat!

11 April 2012

130 mensen gezocht

02 Maart 2012

De wasmachines zijn in India!

14 Februari 2012

Met trots presenteer ik u:

13 Januari 2012

Kleine wasjes, grote wasjes.......
Anja

Juni 2010 ben ik afgereisd naar Coimbatore zuid India. Ik heb daar samen met mensen van o.a. stichting HVC het MJC meisjes opvangcenter bezocht, Op mijn blog lees je wat mij motiveerde om te gaan , wat ik daar brleefde en hoe dit allemaal verder ging. Ik heb op de terugweg van India naar Nederland op het vleigveld van Mumbai een Indiase vrouw leren kennen die een project heeft opgezet om kans arme vrouwen en kinderen op te vangen, scholen etc.Hoe dit avontuur verder ging lees je op mijn blog.Ik heb voor dit project een website gemaakt http://www.project-disha.nl en zet mij hiervoor in ( vrijwillig)Stichting HVC heeft het project als dochter project aangenomen. Stichting HVC Hoogblokland Bankgegevens: ABN/AMRO rek nr. 561455139 Giro 3134057 Tel: 0183-563628 Email:info@stichtinghvc.nl Kamer van Koophandel: 18084430 ANBI: De Stichting HVC is door de Belastingdienst aangemerkt als ANBI (= Algemeen Nut Beogende Instelling) Uw giften aan onze stichting zijn dus belastingaftrekbaar. Wilt u mij een mail sturen dan kan. info@project-disha.nl

Actief sinds 13 Mei 2010
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 93128

Voorgaande reizen:

22 Juni 2010 - 02 Juli 2010

Mijn eerste reis

Landen bezocht: